Sabtu, 10 Julai 2010

GOING TO DIET WITH SD 2....

Tomorrow dah set in my mind...nak diet semula menggunakan produk SD2...dah lame x minum...tp, berat tetap x naik...tu yg best...

My target untuk dapatkan berat yang diidamkan untuk raya puasa ni...cume kene disiplinkan diri untuk tidak mengambik karbohidrat dalam makanan....Dengan menggunak produk SD2, saya pasti boleh...anda bila lagi...

Saya tak nak perkara yang berlaku tahun lepas berlaku lagi...di mane for ladies t-shirt..size XXL pun tak muat untuk saya, walaupun muat, tapi bila dikenakan pada badan saya, ia kelihatan tak cantik...sekarang saya dengan bebas dapat memilih baju kesukaan saya..iaitu size L...

Pada saya tak salah berhabis duit untuk kepuasan diri dan untuk kesihatan kita juga..

Seperti yang kita tahu, banyak sangat penyakit yang wujud sekarang..dah orang yang paling berisiko untuk cepat mendapat penyakit adalah orang yang mempunyai berat badan yang berlebihan..adakah kita mahu menjadi salah seorang daripada mereka...fikir-fikirkan...

Semua penyakit insyaallah dalam dielakkan hanya dengan mengawal berat badan dan mengawal cara pemakanan kita...

Sila hubungi saya jika anda berminat untuk mencuba produk New Image-Alpha Lipid & SD2

Haslina
013-6363 598..
khna_5250@yahoo.com.my

Tiada ulasan:

Catat Ulasan